blog-image-large
Bez obzira na to imate li mali porodični pansion, hostel, hotel ili ste se prepustili trendu 'stan na dan' izdavanja nekretnina, vaš smještaj mora ispunjavati osnovne uslove po pitanju čistoće i higijene.


Po istraživanju koje je provela agencija Trivago, 71% gostiju, koji istražuju opcije smještaja, kao najbitniju stavku pri odabiru ističu natprosječnu ocjenu čistoće smještaja.

Ispuniti očekivanja gostiju kada je u pitanju higijena smještajnih objekata može se učiniti kao velik izazov, stoga imamo par savjeta koji će vam pomoći u ostvarenju ovog cilja.

Savjet #1 – Profesionalna sredstva za čišćenje
Korištenje profesionalnih sredstava i opreme za čišćenje hotelskih soba umanjuje trajanje samog procesa, olakšava ga i istovremeno garantuje besprijekorne rezultate. Ponudu Ecotimea čine sredstva koja proizvodi Diversey, jedno od najpoznatijih imena u svijetu higijene. Profesionalna sredstva zahtijevaju i precizno doziranje, koje osigurava vrhunske performanse uz maksimalnu uštedu. Kako bi to bilo moguće, uz sredstva za čišćenje nudimo i adekvatnu dozirnu opremu.


Good Sense Vert, multifunkcionalno sredstvo za čišćenje svih površina
TASKI Sani 4u1, sredstvo za čišćenje sanitarnih površina
TASKI Jontec 300, sredstvo za čišćenje podova
TASKI Sprint 200, multifunkcionalno sredstvo na bazi alkohola


Pored Diversey asortimana profesionalne higijene, tu je i cjenovno pristupačnija Pro Formula linija koju čine profesionalna sredstva poznatih brandova kao što su Cif, Domestos, Sun, Omo, Coccolino i dr.

Uz sveobuhvatan program za čišćenje soba i objektnu higijenu, u našem asortimanu je i ponuda profesionalnih sredstava za vešeraj, kuhinju, sredstava za pranje posuđa, te hemije za čišćenje bazena i wellnessa. Ukratko, sve što vam je potrebno da vodite posao koji će u svakom svom segmentu prednjačiti po čistoći.


Domestos s mirisom borovine
Cif Cream Lemon Professional, abrazivno sredstvo
Cif Professional sredstvo za čišćenje stakla i drugih površina
Cif Professional multifunkcionalno sredstvo za čišćenje svih površina

 

Savjet #2 – Profesionalna oprema za čišćenje
Bez alata nema zanata! Želite li čistiti kao profesionalci, važno je imati pravu opremu. Kada je u pitanju čišćenje hotelskih soba, potrebna su vam izdržljiva i praktična kolica, kvalitetan mop, zaštitne rukavice i nezamjenjive krpe od mikrovlakana. Kako biste poštovali pravila struke i istovremeno olakšali posao zaposlenima, povedite računa o tome da mopovi i krpe budu kodirani po bojama, zavisno od toga koriste li se za toalet, prašinu ili staklo. Iz naše ponude izdvajamo TTS kolica i mopove, TASKI opremu za čišćenje, te Vileda Professional liniju.


TTS hotelska kolica
TTS mop s bioaplikatorom
Vileda Professional rukavice
TASKI krpe za čišćenje

Osnovno pravilo održavanja jeste da tim koji čisti hotel svoj posao treba odraditi na način da pritom što manje uznemiruje goste. Ovo se pokazalo kao popriličan izazov kod usisavanja, no TASKI je rješio problem i proizveo usisavače bazirane na patentiranoj tehnologiji šapata, koji se mogu utišati do nevjerojatnih 50db(A). Svi TASKI usisavači imaju izuzetno učinkovite motore i ispunjavaju posljednje ekološke standarde.

Savjet #3 – Organizacija
Organizacija se pokazala kao jednako bitan faktor, bilo da se radi o izdavanju stana, ili sobe u hotelu od 5 zvjezdica. Potrudite se kreirati precizan raspored dolaska i odlaska gostiju i identifikujte dane kada vas očekuje više odlazaka gostiju, odnosno više čišćenja. Pritom imajte na umu da različiti tipovi gostiju iziskuju različite napore pri čišćenju. Sobe u kojima su turisti, posebno ako se radi o porodicama, obično zahtijevaju dugotrajniji proces čišćenja od soba u kojima su boravili poslovni ljudi.

Ukoliko vodite veći objekt, u kojem imate cijeli tim zadužen za čišćenje, osigurajte im potrebnu obuku za korištenje sredstava i opreme za čišćenje, kao i edukaciju o samom procesu čišćenja. Odlučite li se odabrati Ecotime za partnera u održavanju higijene hotela, uz vrhunska sredstva i opremu za čišćenje dobićete sistemsku podršku, savjetovanje i edukaciju.


Nemojte zaboraviti kreirati sistem za praćenje rada zaposlenih, te provoditi povremene preglede soba koje pojedini zaposleni čiste. Na ovaj način moći ćete izdvojiti i nagraditi radnike koji su to zaslužili, ali i omogućiti dodatnu edukaciju radnicima koji pokazuju lošije rezultate.

Kako bi motivisali radnike da preuzmu odgovornost nad sobama koje čiste, neki hoteli podstiču osoblje zaduženo za održavanje da u sobi ostave kartice na kojima stoji poruka za goste i njihov lični potpis. Na ovaj način zaposlene se nastoji podstaći da svoj posao rade kvalitetno, a zauzvrat im gosti često znaju ostaviti napojnicu za dobro odrađen posao.

Ukoliko niste sigurni koji je vaš odgovor na pitanje iz naslova ili želite razmotriti dodatne opcije u području čišćenja i higijene, nazovite naš besplatni telefon 080 080 080. Naš prodajni savjetnik pomoći će vam uraditi reviziju čistoće vašeg objekta, u sklopu koje ćete dobiti savjete i smjernice o održavanju higijene prilagođene vašim mogućnostima i potrebama.

 

 




Sviđa Vam se članak? Podjelite ga s prijateljima