Redovno i pravilno čišćenje i dezinfekcija osnovni su alati u sprječavanju prijenosa patogena kod bolesti koje se šire posrednim kontaktom preko zaraženih površina. Naš partner Diversey, globalni lider u polju profesionalne higijene, posjeduje dugogodišnje iskustvo u savjetovanju hotela diljem svijeta o prevenciji prenošenja bolesti i smanjenju rizika za osoblje i goste. Zamolili smo Diversey da s nama podijeli svoje iskustvo u radu s hotelskim grupacijama, kao što su Kempinski, Marriott i Radisson, i pomogne nam u izradi smjernica za naše klijente.
Čišćenje
Posljednjih mjeseci na tržištu je naglasak stavljen na dezinfekciju, no ovog puta želimo uraditi korak unatrag i razgovarati o kompletnom procesu čišćenja koji se treba dogoditi prije same dezinfekcije. Naime, čišćenje je proces mehaničkog uklanjanja prljavštine i mikroorganizama s određenih površina i predmeta. Dezinfekcija je proces kemijskog uništavanja patogenih mikroorganizama. Kako bi dezinfekcija bila učinkovita i ostvarila tvrdnje s etikete, potrebno je primijeniti je na prethodno očišćenoj površini. Čišćenje je dakle neizbježni prvi korak u procesu održavanja higijene.
Svaki hotel u pravilu već ima razrađen standardiziran protokol čišćenja, no u uvjetima pandemije preporučivo je revidirati ga i po potrebi unaprijediti. Pritom je bitno pripaziti:
Opći principi čišćenja:
Čistite od viših prema nižim površinama.
Počnite čistiti od najdalje točke u prostoru unatrag prema vratima.
Čistite od suhog dijela prema mokrom.
Čistite od čistog dijela prema prljavom.
Održavajte konstantan tijek rada, primjerice rad u smjeru kazaljke na satu, kako ne biste propustili neko područje.
Dezinfekcija
Kako je spomenuto ranije, dezinfekcija je proces kemijskog uništavanja patogenih mikroorganizama. U uvjetima pandemije, preporučuje se dezinficirati sve površine, a posebnu pozornost moramo posvetiti ključnim površinama koje se često dodiruju. Njih je potrebno dezinficirati u redovnim vremenskim razmacima, te kada su vidno zaprljane. Preporučeni vremenski razmaci za dezinfekciju ključnih točaka ovise od broja ljudi koji koriste prostor, ali u praksi se pokazalo da oni ne bi trebali biti veći od 4 do 6 sati. Ukoliko se radi o površinama koje koristi velik broj ljudi (recepcija, bar, toalet), preporučeni vremenski razmak u kojem se odvija dezinfekcija često dodirivanih površina je 1 do 2 sata.
Kod procesa dezinfekcije u uvjetima pandemije bitno je:
Room Care
Diversey hotele vidi kao zaseban segment na tržištu. Upravo iz tog razloga posebno za hotele razvijen je Room Care, sveobuhvatni sustav za čišćenje hotela koji podrazumijeva koncentrirana sredstva, dozatore za precizno doziranje rastvora, pomagala i metode čišćenja i dezinfekcije. Drugim riječima, Room Care je jednostavan odgovor na kompleksno pitanje - što je potrebno učiniti kako bi hotel postigao željenu razinu higijene?
Room Care sustav za čišćenje hotela biraju oni koji žele:
Dio Room Care sustava za čišćenje hotela
Ukoliko vam trebaju detaljne smjernice o principu čišćenja hotelskih soba koji osigurava učinkovitost i štedi vrijeme, naše stručno osoblje će:
Ako se odlučite za primjenu metoda i sredstava koje Diversey preporučuje za čišćenje hotela, vaš objekt će dobiti Well Hotel certifikat, prepoznatljivi standard za hotele visoke razine higijene u cijelom svijetu.
Kako bismo vam olakšali pridržavanje metoda naučenih tijekom Well Hotel edukacije, s Diverseyjem smo pripremili podsjetnike u vidu vizualnih uputa u obliku brošura i videozapisa, koje na jednostavan način prikazuju gdje koristiti koje sredstvo, pravilno doziranje sredstava, vrijeme djelovanja dezinfekcije, ključne točke za dezinfekciju i preporuke za učestalost dezinfekcije.
Pojačana svijest o osobnoj higijeni
Posljednji mjeseci dokazali su koliku igru u prijenosu zaraznih bolesti igra osobna higijena. Pokažite vašem osoblju i gostima da vam je stalo do njihove dobrobiti tako što ćete se pobrinuti da:
Sva svoja nastojanja da unaprijedite sigurnost iskomunicirajte sa svojim gostima i osobljem. To možete učiniti pomoću različitih naljepnica i postera, ali i verbalno pri pozdravljanju gostiju. Gosti trebaju znati koliko često čistite te koja sredstva koristite. Sve ovo poboljšat će njihovo iskustvo, učvrstiti dobar utisak o vašem hotelu i kreirati atmosferu dobrodošlice i sigurnosti.
Što još možete učiniti da se vaši gosti osjećaju sigurnije?
Pri rezervaciji