blog-image-large
Zadnjih decenija hoteli prolaze fazu preobražaja principa i načina na koji pružaju svoje usluge.


Glavni razlog za promjene kojima smo svjedoci je povećana mobilnost ljudi, zahvaljujući dobroj povezanosti i pristupu avionskim linijama, što rezultira gostima koji imaju brojna iskustva i nije ih lako impresionirati. Dodamo li tomu efekt koji na savremeni turizam imaju internet i društvene mreže, na kojima ljudi u realnom vremenu s cijelim svijetom komuniciraju o iskustvima koja dožive, jasno je zašto moderni hoteli ulažu vrijeme i novac da na inovativan način gostima pruže jedinstven doživljaj i time steknu kompetitivnu prednost. Ono što je od izuzetne važnosti pri odlučivanju u kojem smjeru ići, kada je u pitanju razvoj hotela kao brenda, je istinsko poznavanje trenutne situacije. Samo kada znate gdje se nalazite, možete razmišljati o tome što trebate učiniti da biste bili tamo gdje želite biti. Razgovarajte s gostima, pročitajte njihove komentare na internetu i upoznajte njihovu perspektivu. Na osnovu ovog istraživanja, dobićete ideju o tome koji profil gostiju želite da privučete, koju uslugu želite da im pružite i po kojim cijenama. Ovim pristupom ćete postići maksimalno zadovoljstvo klijenata i izgraditi svoj hotel kao brend na ovom konkurentnom tržištu.

Linija Botanika


Uspjeh boutique hotela u posljednje četiri decenije objašnjava se činjenicom da se bore za podizanje ljestvice kada je riječ o iskustvu gostiju, nudeći im zgodno upakovanu avanturu koja je u skladu s njihovim načinom života. Odmak od ustaljenog dizajna donio je konkurentsku prednost, dodao svježinu u ponudu, pa čak i natjerao neke velike lance da prilagode svoj način poslovanja. Krivac za zgodne lampe, upečatljive lounge fotelje i druge kreativne stilske detalje u sobama današnjih velikih hotela upravo su standardi koje su postavili boutique hoteli, koji su se pojavili osamdesetih godina prošlog vijeka.


Nekada je osnovna namjena hotela bila pružiti gostima uslugu smještaja i obroka. Savremeni gosti očekuju mnogo više. Usluga, udobnost i čistoća hotela su preduslov za njihovo zadovoljstvo, ali to nije sve. Oni će primjetiti arhitektonske karakteristike hotela i stil njegove dekoracije, ponudu pića u hotelskom baru, način na koji posložite peškire i kozmetiku u kupatilu i sve to podijeliti na društvenim mrežama putem vaše besplatne usluge pristupa bežičnom internetu, koja se danas podrazumijeva u hotelima svih kategorija.

Linija Omnia


Brojna istraživanja dodatnih sadržaja, koje gosti navode kao bitne stavke tokom svog boravka u hotelu, pokazala su da gosti na prvo mjesto ipak stavljaju praktičnost – dovoljan broj utičnica u sobi kako bi mogli napuniti sve svoje gadgete, sušilo za kosu, besplatan pristup internetu i kvalitetna kozmetika obično su pri vrhu liste.


Vrijeme kada su gosti bili zadovoljni uobičajenim neimenovanim sapunom koji bi zatekli u kupatilu je prošlo. Danas se na kozmetiku gleda kao na značajan detalj, suptilnu gestu kojom hotel svojim gostima daje do znanja da brine o njihovoj dobrobiti.
Hotelska kozmetika predstavlja doživljaj za sva osjetila. Prvo koje se aktivira jeste osjetilo vida, potaknuto dizajnom bočica i pakiranja, koji bi trebao biti u skladu s pričom koju hotel želi da prenese svojim gostima. Mirisi su najbliže povezani sa uspomenama i iskustvima, pa pažljivo birajte note koje želite povezati sa vremenom provedenim u hotelu. Na kraju, dolazimo do osjećaja dodira koji budi prijatna tekstura proizvoda za kupanje i njegu tijela, kao i mekoća kože i kose ispod prstiju, koja se može osjetiti dugo nakon kupanja.


Na našem tržištu često se mogu naći proizvodi sumnjive kvalitete bez ikakve deklaracije proizvođača, često i bez navedenog sastava, nastali u improviziranim fabrikama bez ikakvog nadzora i kontrole. Ukoliko želite izbjeći to da gosti s putovanja kao suvenir iz vašeg hotela ponesu neugodan osip, svrab i druge probleme s kožom, preporučujemo da kod odabira kozmetike insistirate na tome da je ona dermatološki testirana i certificirana.

Linija Anyah - nosi Ecolabel i Ecocert certifikate


Želite li otići korak dalje, ponudite svojim gostima kozmetiku koja je organska i ne sadržava sastojke koji mogu iritirati kožu (iz naše ponude preporučujemo linije The Rerum Natura i Botanika Lavender). Ovaj gest će cijeniti sve veći broj gostiju koji prije nanošenja bilo kakve kozmetike na svoje tijelo i kosu uvijek pročitaju deklaraciju proizvođača. Neki proizvođači hotelske kozmetike imaju posebna pakovanja koja možete ponuditi svojim gostima u slučaju da im se sviđa kozmetika koju su zatekli u sobi. Često dolaze u praktičnim neseserima koje gosti mogu iskoristiti i kao suvenir s putovanja. Izložite ih na recepciji ili u suvenirnici hotela i ponudite gostima da zaokruže svoje iskustvo sa visokokvalitetnom kozmetikom. Brojni svjetski hoteli koji su koristili ovaj princip danas imaju online trgovine svojih proizvoda, na kojima njihovi nekadašnji gosti i dalje naručuju kozmetiku koju su koristili jednom prilikom putovanja.

Linija Prija


Globalna ekološka svijest je posebno naglašena u korištenju hotelske kozmetike, zbog nekoliko aspekata iste. Prvi problem su sama sredstva za kupanje, čiji sastojci ponekad mogu negativno uticati na morski ekosistem. Druga stvar je količina odbačene plastike, trenutni problem s kojim se suočavaju mnoge zemlje širom svijeta uvođenjem zakonske regulative koja diktira smanjenje i vodi prema potpunom prestanku korištenja jednokratne plastike. Koliko hotelska industrija doprinosi ovom pitanju govori podatak Wall Street Journala da 300 najvećih grupa hotela na svijetu godišnje odbacuje 5,5 milijardi bočica i čepova hotelske kozmetike. Uzimajući u obzir količinu štetnih gasova koji ulaze u atmosferu prilikom proizvodnje toliko boca, lako je zaključiti da hoteli ostavljaju značajan utisak na našu planetu.
Sa ovim gorućim problemom brojni hoteli suočavaju se na način da inzistiraju na korištenju proizvoda koji nose Ecolabel certifikat, biorazgradivih ili recikliranih bočica te zidnih dispenzera, koji podrazumijevaju kozmetiku pakiranu u boce 10 do 15 puta većeg kapaciteta i samim time stvaranje manje otpada.

Linija Hopal - zidni držači linije s Nordic Ecolabel certifikatom


Posljednji u nizu izbora jeste i onaj za koji ćete morati odvojiti najviše financijskih sredstava, a to je odabir nekog od luksuznih brandova koji nude vlastitu liniju hotelske kozmetike. Prednost ovog pristupa jest u činjenici da gosti cijene da im ponudite prepoznatljivo ime i proizvode koje trenutno možda ne koriste, ali ih svakako žele isprobati.


Činjenicu da koristite kvalitetnu kozmetiku svakako trebate prenijeti i svojim gostima tako što ćete im u sobi ostaviti informativnu karticu sa svim svojstvima kozmetike koju koriste. Na ovaj način kreirate atmosferu koja dokazuje vašu pažljivost i posvećenost kreiranju jedinstvenog iskustva za vaše goste, ekološku osviještenost i brigu o planetu.

 

Ecotime u svojoj ponudi ima hotelsku kozmetiku renomiranih evropskih proizvođača Gfl i CAHM. Doznajte više o našoj ponudi i dogovorite prezentaciju putem  broja telefona 033/756-075 ili se javite na e-mail prodaja@ecotime.ba.

Linija The Rerum Natura - organska linija s COSMOS certifikatom


Imate kvalitetnu uslugu, vodite posebnu brigu o čistoći, odabrali ste fantastičnu kozmetiku i potrebne su vam ideje o dodatnim kreativnim načinima da zadivite svoje goste, bilo da su uključeni u cijenu usluge, ili zahtijevaju dodatnu nadoplatu? Donosimo nekoliko ideja posuđenih od hotela diljem svijeta.

Mali boutique hoteli u Marakešu često svojim gostima ustupe mobilni telefon s lokalnom mrežom koji ima pristup internetu i jedan broj u memoriji – broj hotela. Na ovaj način, ako gosti zalutaju u labirintu marokanskih ulica, uvijek mogu računati s tim da će hotel poslati nekoga tko će ih dopratiti do hotela.

Dobra vijest za sve one koji vole putovati sa svojim kućnim ljubimcima – broj hotela koji dozvoljavaju da sa sobom povedete manje ljubimce je u porastu. Jedan hotel u Portlandu čak ima i direktora za odnose s kućnim ljubimcima, te nudi masaže ili druženja sa “šaptačima psima”.

U jednom hotelu s pet zvjezdica u Firenci gosti si mogu priuštiti nešto što zovu “ultimativnom pjenušavom kupkom”. To podrazumijeva kupku pripremljenu od prosecca, šampanjca ili nekog drugog pjenušavog vina. Cijena ovog iskustva je 9.000€. Ukoliko ne volite vino, u hotelu će vam za 2.500€ kadu napuniti tečnom čokoladom.

Hotel u Seattlu nudi nešto drugačije. Za sve one koji odaberu “duhovni paket” hotel će gostima besplatno ustupiti vjersku knjigu po njihovom izboru.

Jedan hotel u Meksiku svim svojim gostima koji dan vole započeti fizičkom aktivnošću nudi priliku da im se u jutarnjem džogiranju pridruži lokalni maratonac, koji im dok treniraju usput pokaže i nekoliko znamenitosti.

Pariški hotel ima posebnu ponudu za sve ljubitelje nogometa i kluba Paris Saint-Germain. Za nešto više od 20.000€, dobit ćete VIP ulaznice za utakmicu ovog kluba, a kroz stadion će vas provesti vaš omiljeni igrač koji će vam potpisati dres i majicu.

U jednom hotelu u Monte Carlu, destinaciji među ostalim poznatoj i po utrci Formule 1 koja se održava na gradskim ulicama, imate priliku postati vozač Formule na jedan dan. Proći ćete osnovni trening, naučiti nešto o historiji utrka i na kraju dobiti priliku da okrenete koji krug na stazi Circuit du Luc.



 




Sviđa Vam se članak? Podjelite ga s prijateljima